ماں کی محبت: بیوی کی عقلمندی سے سیکھا ہوا زندگی کا سبق

 

ماں کی محبت: بیوی کی عقلمندی سے سیکھا ہوا زندگی کا سبق






بیوی نے شوہر کو ماں کی محبت اور توجہ کا سبق کیسے سکھایا؟



شوہر کہتے ہیں: میں تین دن کے مشن پر سفر کر گیا، اور جیسے ہی میں دوسرے ملک پہنچا، میں نے اپنی بیوی اور بیٹے کی خیریت معلوم کرنے کے لیے فون کیا کیونکہ میں ان سے دوری کا عادی نہیں تھا، اور وہ میری غیر موجودگی کے عادی نہیں تھے۔ میری شادی کو تین سال ہوئے تھے۔ لیکن افسوس کی بات یہ ہے کہ کسی نے میری کال کا جواب نہیں دیا۔

تین دن گزر گئے اور میرا فون میرے ہاتھ سے نہیں ہٹا، میں بغیر مبالغہ ہر پندرہ منٹ یا آدھے گھنٹے بعد کال کرتا رہا لیکن کوئی جواب نہیں ملا۔ میں پاگل ہو گیا اور میں نے اپنے بھائی اور بہن سے کہا کہ وہ میری چھوٹی فیملی کی خیریت معلوم کریں، انہوں نے مجھے یقین دلایا کہ سب ٹھیک ہے، لیکن مجھے ان پر یقین نہیں آیا۔ پھر میں نے اپنی ساس کو فون کیا، انہوں نے بھی یقین دلایا۔ میں نے انہیں بتایا کہ میں ان کی کال کا انتظار کر رہا ہوں لیکن میرا انتظار طویل ہو گیا اور کسی نے فون نہیں کیا۔

تین دن تین لمبے مہینوں کی طرح گزر گئے اور میں اندر ہی اندر غصے سے بھر رہا تھا، کبھی حیرت زدہ ہوتا اور وجہ جاننے کی کوشش کرتا، اور اکثر اوقات مجھے خوفناک وسوسے گھیر لیتے۔

دن گزر گئے اور میں اپنے وطن واپس آگیا۔ جیسے ہی میرے قدم وطن کی سرزمین پر پہنچے، میں فوراً گھر پہنچا۔ خوف کے مارے کبھی دروازہ اپنے ہاتھ سے بجایا اور کبھی گھنٹی بجائی یہاں تک کہ میری بیوی نے دروازہ کھولا۔ حیرت کی شدت سے، وہ پوری طرح سے سجی سنوری تھی اور اس نے مجھے بڑے پرتپاک انداز میں خوش آمدید کہا۔

اس کے پیچھے میرا بچہ تھا جس کی آنکھیں خوشی سے چمک رہی تھیں۔ وہ دوڑتا ہوا آیا اور میں وجہ نہیں جان سکا۔ جلد ہی میرا غصہ حیرت کی جگہ لینے لگا۔

میں نے اپنی بیوی سے اس نظرانداز کرنے کی وجہ پوچھی، میں تقریباً اپنا سفر منقطع کر کے واپس آنے والا تھا کیونکہ شکوک و شبہات مجھے ہر طرف لے جا رہے تھے۔
میری بیوی نے انتہائی سکون سے جواب دیا، "کیا آپ نے اپنی والدہ سے بات کی؟" میں نے جواب دیا اور کچھ سمجھ نہیں آیا، "شاید نہیں، نہیں، میں نے اپنی والدہ سے بات نہیں کی۔"

اس نے کہا، "تو آپ نے دیکھا کہ ان دنوں آپ کے دل کا احساس کیسا تھا، وہی احساس آپ کی والدہ کا ہوتا ہے جب آپ دنوں تک انہیں فون نہیں کرتے اور ان کی آواز نہیں سنتے، سوائے اس کے جب وہ خود آپ کو فون کریں۔ شوق انہیں تنگ کرتا ہے، اور یادیں انہیں گھیر لیتی ہیں، اور وسوسے انہیں آتے ہیں اگر آپ لمبے عرصے تک رابطہ نہ کریں۔ میں نے آپ کو بہت سمجھانے کی کوشش کی، لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا، اس لیے میں نے اس پیغام کو پہنچانے کا یہ طریقہ اختیار کیا، میرے پیارے شوہر۔"

میں نے شرم سے اپنا سر جھکا لیا اپنی بیوی کے سامنے جو عقلمند تھی عمر میں چھوٹی لیکن عقل میں بڑی، اور میں نے سبق اچھی طرح سمجھ لیا۔ اس نے مجھے میری کار کی چابی دی اور میرے کان میں سرگوشی کی، "تمہاری جنت تمہارا انتظار کر رہی ہے۔"

میں اپنی پہلی محبت، اپنی ماں کے پاس چلا گیا، اس کے بعد کہ میری عقلمند بیوی نے مجھے ایک سبق سکھایا جو میں زندگی بھر نہیں بھولوں گا۔ میں اس کا شکر گزار ہوں کہ اس نے مجھے غفلت سے جگایا۔ میری ماں اور آپ کی مائیں، ہماری دنیا کی جنت ہیں، انہیں ایک دن کی کال سے بھی نہ بھولیں، یہ کم از کم ہے۔ ان کے دل ہمارا انتظار کرتے ہیں، ہماری دعا کرتے ہیں، اور ہر وقت ہمارے بارے میں سوچتے ہیں۔ ان کے نرم دل اور محبت انہیں بار بار ہمیں فون کرنے سے روکتی ہے تاکہ ہمیں تنگ نہ کریں۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.